9:00 - 17:00
Volejte +420 778 760 435
Vše o nákupu
Jak postupovat když?
Zboží přišlo poškozené během přepravy:
Napište na info@odkulinare, uveďte číslo objednávky, přiložte alespoň 3 fotografie produktu a přepravního obalu včetně výplně.
V nejbližší době vás budeme kontaktovat a domluvíme se na řešení reklamace.
Závadu je nutné nahlásit do 48h od dodání zásilky.
Přišlo něco jiného, než jsem si objednal:
Napište na info@odkulinare, uveďte číslo objednávky, přiložte fotografii zaměněného výrobku, tak aby šel vidět EAN.
V nejbližší době vás budeme kontaktovat a domluvíme se na řešení reklamace.
Zásilka přišla nekompletní:
Doporučujeme důkladně prohledat celou zásilku - drobné položky jsou často vloženy do větších (škrabka na brambory v chlebníku), aby se v obalech neztratily.
Napište na info@odkulinare, uveďte číslo objednávky a uveďte, která položka nebo část výrobku chybí.
V nejbližší době vás budeme kontaktovat a domluvíme se na řešení reklamace.
Mohu zboží vrátit?:
Do 14 dnů po dodání zboží je možné jej bez udání důvodu vrátit. Stačí zboží dobře zabalit, vytisknout formulář o odstoupení od kupní smlouvy, vyplněný vložit do balíku popsaný "Reklamace Odkulinare" a zaslat na adresu: Odkulinare.cz, PLASTIMEX Prostějov s.r.o., Sladkovského 3065/14, 796 01, Prostějov
Zboží zasílejte kompletní, nepoškozené a neopotřebené, v originálním nepoškozeném obalu. V opačném případě má prodejce nárok strhnout poměrnou částku jako kompenzaci za opotřebení (např. poškozený obal, chybějící příslušenství, škrábance, špinavé zboží).
Balíček zašlete jako doporučenou (nejlépe pojištěnou) zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky nepřebíráme.
Reklamace:
Pro potřeby reklamace nás prosím kontaktujte na e-mailu info@odkulinare.cz, přiložte fotografie závady, vadu podrobně popište, obratem vám zašleme reklamační formulář a sdělíme vám postup reklamace.
Reklamace musí být uplatněna ihned po projevení závady a přijata písemně, proto prosím vždy pečlivě vyplňte reklamační protokol a uveďte na sebe kontakt.
Zboží zašlete dobře zabaleno tak, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě.
Zašlete kompletní produkt včetně příslušenství s dokladem o koupi (fakturou) a řádně vyplněný a podepsaný reklamační formulář.
Vaše reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 kalendářních dnů. O jejím vyřízení vás budeme informovat na uvedeném telefonu nebo e-mailu, lhůta pro reklamaci se počítá od prvního následujícího dne po přijetí kompletní zásilky.
Běh lhůty může být pozastaven za účelem doplnění podkladů potřebných k reklamaci. Lhůta je od tohoto data pozastavena až po dodání chybějících podkladů (dokumentů, součástí produktu atd.).
Adresa pro zaslání reklamací: Odkulinare.cz, PLASTIMEX Prostějov, spol. s r.o. Sladkovského 3065/14, 796 01, Prostějov
Před zasláním zboží na reklamaci, nás kontaktujte na e-mailu info@odkulinare.cz